دانلود فایل متنی جلسات «تعمیق ادبیات برای نخبگان حوزوی»

دانلود فایل متنی جلسات «تعمیق ادبیات برای نخبگان حوزوی»

بسم الله الرحمن الرحیم

صوت این جلسات توسط گروه طلبگی تا اجتهاد تهیه و منتشر شده است. (دانلود صوت) ما نیز با کسب اجازه از محضر استاد حسین بغدادی زید عزه اقدام به انتشار متن پیاده شده ی آن نموده ایم.


لازم به ذکر است؛ این تقریر شخصی است و زیر نظر استاد نبوده. همچنین این متن تقریبا به صورت محاوره ای و تا جای ممکن برابر با بیان استاد پیاده سازی و تقریر شده است، تمام سعی ما بر این بوده که مطلبی از قلم نیفتد. این متن ها صرفا برای استفاده جهت جمع بندی مطالب استاد مفید است، لذا استفاده تنها از این متن ها توصیه نمی شود چرا که باید با گوش دادنِ دقیق به صوت کلاس ها، در جریان مسیری که ترسیم شده قرار بگیرید. از زحمات بی دریغ استاد بغدادی و بزرگواران گروه طلبگی تا اجتهاد کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
.
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سلام فایل بارگذاری شده تان بسیار عالی و برای هر طلبه خیلی لازم است.

تشکر

پاسخ:

۲۵ فروردين ۹۹، ۱۶:۲۸
علیکم السلام

باید از زحمات دوستان طلبه در مدرسه معصومیه س قم تشکر کنیم. به ویژه از استاد بغدادی بزرگوار.

ان شاء الله هم این تقریرات مورد استفاده طلاب قرار بگیره.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مــن یک طلــبه ام

بسم الله الرحمن الرحیم
شما باید خودتان حفظ کنید اسلام را به حفظ فقاهت- اسلام همه‏ اش توى این کتابهاست- با حفظ فقاهت، با حفظ این کتب، با نوشتن، با بحث کردن، با حوزه‏ هاى علمى تشکیل دادن از همه علوم اسلامى، آن کتبى که منسى شده بود، آن کتب را باز به صحنه آوردن و بحث کردن و حفظ کردن این دژ محکمى که تا کنون اسلام را نگه داشته است. ما موظفیم که اسلام [را] به همان طورى که آمده است و به دست ما رسیده است، ما هم تحویل بدهیم به نسل هاى آتیه ان شاء اللَّه. آنها هم به نسل هاى بعد و بعد، تا صاحبش بیاید و تسلیم او بکنند. (صحیفه امام ره، جلد 15، ص 219 : تاریخ 1360/06/18)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
بایگانی